Receptie Mangalia: Email: mangalia@hotelnewbelvedere.ro Phone: +40 0372085882 - Receptie Poiana Brasov: Email: poianabrasov@hotelnewbelvedere.ro Phone: +40 0372030425

Politica de Confidentialitate -GDPR

In 25 mai 2018 devine aplicabil Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (ÔÇ×RegulamentulÔÇŁ). Scopul principal al acestuia este cresterea nivelului de protectie a datelor personale si crearea unui climat de incredere care sa permita fiecarei persoane controlul asupra propriilor date. Astfel, consideram ca este un moment potrivit sa te informam cum protejam datele tale personale si cum ne insusim prevederile Regulamentului.

Subex Industries SA inregistrat─â la Oficiul Registrului Comer╚Ťului de pe l├óng─â Tribunalul  Constanta  ; cod de identificare fiscal─â: RO 951286 num─âr de telefon: 0234/531136
reprezentant DPO pentru protec╚Ťia datelor cu caracter personal.
e-mail: subexsa@yahoo.com (V─â rug─âm s─â ne scrie╚Ťi pe aceast─â adres─â e-mail numai ├«n cazurile care sunt legate de gestionarea datelor!)

Societatea respect─â drepturile cu caracter personal ale Clien╚Ťilor s─âi, prin urmare, a ├«ntocmit urm─âtorul Regulament al oper─ârii de date (├«n continuare: Regulament ), care este disponibil ├«n format electronic pe paginile web oficiale ale Societ─â╚Ťii, respectiv pe suport de h├órtie la fiecare hotel.

Societatea, ├«n calitate de operator de date declar─â, c─â pe parcursul gestion─ârii datelor ├«╚Öi desf─â╚Öoar─â activitatea ├«n conformitate cu prevederile Regulamentului European pentru protectia datelor cu caracter personal GDPR  privind dreptul la  autodeterminare informa╚Ťional─â ╚Öi libertatea informa╚Ťiei (├«n continuare: ÔÇ×Legea privind protec╚Ťia datelorÔÇť).

Acest Regulament d─â o informare general─â despre gestionarea datelor ├«n cadrul serviciilor furnizate de Societate. Din cauza diversit─â╚Ťii cerin╚Ťelor Clien╚Ťilor, ├«n unele cazuri, modul de gestionare al datelor poate fi diferit de cele cuprinse ├«n prezentul Regulament , asemenea derog─âri pot fi aplicate la cererea Clientului, care va primi o informare prealabil─â despre detaliile concrete ale derog─ârii. Societatea va da o ├«n╚Ötiin╚Ťare prealabil─â despre orice alte asemenea reguli de gestionare a datelor, care eventual nu au fost incluse ├«n acest Regulament.

Datele personale sunt gestionate de c─âtre Societate numai ├«n scopuri prestabilite, pentru perioada de timp necesar─â, ╚Öi ├«n scopul exercit─ârii drepturilor ╚Öi ├«ndeplinirii obliga╚Ťiilor cerute de Legislatie . Societatea gestioneaz─â numai acele date cu caracter personal, care sunt indispensabile pentru realizarea scopului de gestionare a datelor ╚Öi sunt adecvate pentru atingerea obiectivului.

├Än decursul gestion─ârii datelor, datele cu caracter personal colectate de Societate pot fi accesate numai de acei angaja╚Ťi  care au sarcini specifice legate de gestionarea datelor.

II. Definirea no╚Ťiunilor : termeni utilizati de regulament

Persoan─â vizat─â: orice persoan─â fizic─â determinat─â, identificat─â sau identificabil─â ÔÇô direct sau indirect ÔÇô cu ajutorul unor date cu caracter personal;

Date personale: date care pot fi asociate cu persoana vizat─â ÔÇô ├«n special numele, una sau mai multe caracteristici specifice persoanei vizate -,

Consim╚Ť─âm├ónt: manifestarea voluntar─â ╚Öi categoric─â a voin╚Ťei persoanei vizate, bazat─â pe informa╚Ťii adecvate, ╚Öi care exprim─â ├«n mod clar acordul s─âu la gestionarea integral─â sau limitat─â numai la anumite opera╚Ťiuni a datelor proprii;

Obiec╚Ťie: declara╚Ťia persoanei vizate ├«n care se opune prelucr─ârii datelor sale cu caracter personal ╚Öi solicit─â sistarea gestion─ârii, respectiv ╚Ötergerea datelor;

Operator de date: acea persoan─â fizic─â sau juridic─â sau acea organiza╚Ťie f─âr─â personalitate juridic─â, care are sarcina determin─ârii, independent sau ├«mpreun─â cu al╚Ťii, a scopului prelucr─ârii datelor, lu─ârii de decizii privind prelucrarea datelor (inclusiv decizii legate de mijloacele utilizate), ╚Öi punerii ├«n aplicare a acestor decizii independent sau prin intermediul unui procesor de date cu care a semnat contract;

Gestionarea datelor: ├«nseamn─â ÔÇô indiferent de metoda utilizat─â ÔÇô orice opera╚Ťiune sau set de opera╚Ťiuni efectuate pe date, ├«n special colectarea, ├«nregistrarea, organizarea, stocarea, modificarea, utilizarea, interogarea, transmiterea, publicarea, coordonarea sau interconectarea, blocarea, ╚Ötergerea sau distrugerea, precum ╚Öi ├«mpiedicarea utiliz─ârii ulterioare, realizarea de fotografii, ├«nregistr─âri audio sau video.
╚śtergerea datelor: deformarea datelor ├«n a╚Öa fel ├«nc├ót restaurarea lor nu mai este posibil─â;

Marcajul datelor: asocierea datelor cu anumite semne de identificare ├«n scopul distinc╚Ťiei lor;

Blocarea datelor: marcajul datelor cu un semn distinctiv în scopul limitării prelucrării acestora pe o durată determinată sau permanent;

Prelucrarea datelor: efectuarea unor sarcini tehnice legate de opera╚Ťiunile de gestionare a datelor, independent de metodele sau mijloacele utilizate pentru efectuarea acestor opera╚Ťiuni sau de locul de aplicare, cu condi╚Ťia ca sarcinile tehnice s─â fie efectuate pe datele ├«n discu╚Ťie;

Procesorul de date: este acea persoan─â fizic─â sau juridic─â sau o organiza╚Ťie f─âr─â personalitate juridic─â, care efectueaz─â prelucrarea datelor pe baza unui contract ÔÇô inclusiv contractele ├«ncheiate ├«n baza prevederilor legale ÔÇô ├«ncheiat cu operatorul de date;

Persoan─â ter╚Ť─â: este acea persoan─â fizic─â sau juridic─â sau o organiza╚Ťie f─âr─â personalitate juridic─â, care este diferit─â de persoana vizat─â, de operatorul de date sau de procesorul de date;

Incident de confiden╚Ťialitate: gestionarea sau prelucrarea ilegal─â a datelor cu caracter personal, ├«n special accesul neautorizat, alterarea, transmiterea, divulgarea, ╚Ötergerea sau distrugerea, precum ╚Öi distrugerea ╚Öi deteriorarea accidental─â.

III. Gestion─âri de date

III.1. Utilizarea de servicii hoteliere

├Än cadrul serviciilor hoteliere, gestionarea  datelor cu caracter personal se bazeaz─â pe consim╚Ť─âm├óntul voluntar al persoanei vizate, ╚Öi are ca scop asigurarea prestarii serviciilor. Cu excep╚Ťiile men╚Ťionate ├«n anumite subparagrafe, datele personale men╚Ťionate ├«n acest paragraf sunt p─âstrate de Societate pentru o durat─â prev─âzut─â ├«n normele fiscale ╚Öi contabile, apoi la expirarea termenului sunt ╚Öterse.

III.2  Rezervare de camer─â

Cu ocazia rezerv─ârii de camer─â pe cale online, personal─â (pe fond de h├órtie) sau prin telefon, Societate solicit─â/poate solicita de la Clien╚Ťi furnizarea urm─âtoarelor date:

ÔÇó    prenumele;
ÔÇó    numele de familie;
ÔÇó    localitatea;
ÔÇó    adresa e-mail;
ÔÇó    num─ârul de telefon;
Informa╚Ťii suplimentare referitoare la gestionarea datelor legate de rezerv─âri de camere, pot fi cerute prin trimiterea unui mesaj la adresa  de e-mail scsubexsa@yahoo.com

III.3Formular de ├«nregistrare ÔÇô Fisa de anuntare a sosirii si a plecarii

Pentru utilizarea serviciilor hoteliere, Clientul va completa un Formular de ├«nregistrare, ├«n care ├«╚Öi d─â consim╚Ť─âm├óntul, ca acele date ale sale, care trebuie furnizate ├«n mod obligatoriu ├«n scopul ├«ndeplinirii obliga╚Ťiilor prev─âzute ├«n legisla╚Ťia aferent─â sa fie folosite ├«n scopul identific─ârii Clientului .Societatea le gestioneaza pentru o perioad─â de timp pe parcursul c─âreia autoritatea competent─â poate s─â verifice ├«ndeplinirea obliga╚Ťiilor determinate ├«n normele juridice date:

ÔÇó    numele ╚Öi prenumele,
.actul de identitate : CI sau pasaport

  •  numar inmatriculare auto (unde este cazul ) ; adresa de e-mail si/sau  numar telefon mobil.Furnizarea de c─âtre Client a datelor obligatorii este condi╚Ťia folosirii serviciilor hoteliere.Prin semnarea formularului de ├«nregistrare Clientul consimte la gestionarea, respectiv arhivarea, de c─âtre Societate, ├«n termenul indicat mai sus, a datelor sale cu caracter personal furnizate, ca dovad─â a semn─ârii ╚Öi ├«ndeplinirii, execut─ârii contractului, precum ╚Öi ├«n scopul execut─ârii unor eventuale crean╚Ťe.Prin introducerea adresei e-mail pe formularul de ├«nregistrare, Clientul are posibilitatea s─â primeasca oferte de la  Societ─â╚Ťe.

III.4. Datele cardurilor bancare

Societate va folosi datele cardurilor bancare, cardurilor de credit, conturilor bancare ├«nregistrate cu ocazia rezerv─ârilor de camer─â numai ├«n m─âsura ╚Öi pentru perioada de timp necesare pentru exercitarea drepturilor ╚Öi ├«ndeplinirea obliga╚Ťiilor sale. Datele sunt gestionate de partenerii bancari contractuali ai Societ─â╚Ťii.

Societatea poate gestiona urm─âtoarele date personale:
În cazul persoanelor fizice:
ÔÇó    numele
ÔÇó   CI/ card bancar
ÔÇó    num─ârul de telefon
ÔÇó    adresa e-mail
Date personale gestionate în cazul persoanelor juridice:

ÔÇó    numele persoanei de contact
ÔÇó    CUI si numar Registrul Comertului ; cont bancar
ÔÇó    num─ârul de telefon
ÔÇó    adresa e-mail

III.5. Chestionar Client, sistem de evaluare

Clien╚Ťii ├«╚Öi pot exprima p─ârerea despre serviciile hotelurilor New Belvedere Grup ├«n cadrul procesului de asigurare a calit─â╚Ťii introdus de Societate, pe cale on-line, prin e-mail sau pe un chestionar de h├órtie, respectiv cu ajutorul sistemului de evaluare. La completarea chestionarului, Clientul poate introduce urm─âtoarele date personale:

ÔÇó    numele (facultativ )
ÔÇó    data vizitei;
ÔÇó    num─ârul camerei;

Furnizarea acestor date nu este obligatorie, ele servesc doar la investigarea exact─â a eventualelor reclama╚Ťii, respectiv la asigurarea trimiterii unui r─âspuns clientului de c─âtre Societate.

Opiniile colectate în acest mod, precum și datele suplimentare eventual oferite în legătură cu acestea, date care nu pot fi asociate cu numele Clientului, Societatea le poate folosi și în scopuri statistice.

III.6. Sistemul camerelor video

Pentru siguran╚Ťa personal─â a Clien╚Ťilor ╚Öi a bunurilor acestora, pe teritoriile hotelurilor exploatate de c─âtre Societate sunt instalate camere de luat vederi. Supravegherea video este semnalat─â de indicatoare cu pictogram─â ╚Öi text de avertizare.

Scopul supravegherii video este protec╚Ťia bunurilor si a persoanelor . Este necesar─â paza mijloacelor de valoare mare, respectiv a bunurilor personale ale Clien╚Ťilor, ├«ntruc├ót detectarea infrac╚Ťiunilor, prinderea infractorilor ├«n flagrant delict, prevenirea actelor ilegale nu pot fi asigurate pe alte c─âi, respectiv dovedirea lor nu se poate realiza cu alte metode.

Informa╚Ťii suplimentare despre gestionarea datelor legate de sistemul de supraveghere video pot fi cerute direct de la hotel.

III.7.  Site operator economic

Societatea respectiv hotelurile/restaurantele Societ─â╚Ťii sunt prezente fiecare separat pe portalul www.hotelnewbelvedere.ro

Scopul gestion─ârii de date este partajarea con╚Ťinuturilor aflate pe pagina web a New Belvedere Hotels Group. Pe pagina de site a  Societ─â╚Ťii Clien╚Ťii au posibilitatea s─â fac─â rezerv─âri de camera  ╚Öi s─â se informeze despre cele mai recente promo╚Ťii.

Dac─â Clientul dore╚Öte s─â fac─â rezervarea unei camere, sistemul ├«l va redirec╚Ťiona automat c─âtre pagina web a societ─â╚Ťii sau catre booking.com.

III.8. Contact
Societatea poate fi contactată prin e-mail sau telefon. Mesajele astfel primite sunt gestionate de societate până la rezolvarea cererii/întrebării respective, iar după rezolvarea cererii/întrebării aceste e-mailuri sunt arhivate și stocate pentru 30 (treizeci ) de zile .

Dacă persoana vizată interzice în mod expres gestionarea datelor sale personale, societatea va șterge aceste date.

  1. Siguran╚Ťa datelor IV.1. Sistemul SSL
    Societatea pe paginile sale web ├«n cazul rezerv─ârilor online folose╚Öte tehnologia de criptare SSL pentru protec╚Ťia datelor. Orice informa╚Ťie partajat─â de persoana vizat─â cu Societatea este criptat─â automat ╚Öi protejat─â pe timpul transmiterii ei prin re╚Ťea. Odat─â ce informa╚Ťia ajunge pe serverul nostru, este decriptat─â folosind o cheie privat─â unic─â. SSL permite browserului dvs.s─â se conecteze la o pagin─â web ╚Öi s─â selecteze ├«n mod transparent ╚Öi de comun acord cu serverul un canal de comunica╚Ťii securizat. SSL este sistemul de tranzac╚Ťii securizate cel mai utilizat ╚Öi cel mai popular. Pentru a utiliza acest sistem persoana vizat─â trebuie pur ╚Öi simplu s─âverifice compatibilitatea browserului s─âu.IV.2. Alte activit─â╚Ťi legate de siguran╚Ť─â
    Societatea ofer─â posibilitatea de a verifica ╚Öi stabili care au fost echipamentele folosite pentru transferul de date personale, care au fost sau pot fi serverele ╚Ťint─â, care au fost datele ├«nregistrate ├«n sistem, cine le-a ├«nregistrat ╚Öi c├ónd, ╚Öi care sunt posibilit─â╚Ťile de restabilire a sistemului dup─â o defec╚Ťiune. Erorile care apar ├«n timpul prelucr─ârii automatizate sunt consemnate ├«ntr-un raport.Societatea gestioneaz─â datele personale ├«n mod confiden╚Ťial, ╚Öi nu permite accesul persoanelor neautorizate la acestea. Societatea protejeaz─â datele personale ├«mpotriva accesului neautorizat, alter─ârii, transmiterii, divulg─ârii, ╚Ötergerii sau distrugerii, distrugerii sau deterior─ârii accidentale, precum ╚Öi a inaccesibilit─â╚Ťii intervenit─â din cauza schimb─ârii tehnologiei. Societatea ia toate m─âsurile pentru a asigura siguran╚Ťa protec╚Ťiei tehnice a datelor personale.VI. Procesori de date Lista procesorilor de date ├«mputernici╚Ťi de societate poate fi solicitat─â de la responsabilul cu protec╚Ťia datelor DPO din cadrul Societ─â╚Ťii . VII. Drepturi ╚Öi c─âi de atac VII.1. Informare Pentru a putea verifica m─âsurile luate ├«n leg─âtur─â cu incidentele de confiden╚Ťialitate ╚Öi a asigura informarea persoanei vizate, Societatea ╚Ťine o eviden╚Ť─â ├«n acest sens, care con╚Ťine sfera datelor personale ale persoanei vizate, grupul ╚Öi num─ârul de persoane afectate de incidentul de confiden╚Ťialitate, data incidentului de confiden╚Ťialitate, ├«mprejur─ârile, efectele, ╚Öi m─âsurile corective luate pentru ├«nl─âturarea acestuia, precum ╚Öi alte date prev─âzute ├«n legisla╚Ťia referitoare la gestionarea datelor. VII.2. Rectific─âri
    Dac─â datele personale aflate ├«n eviden╚Ťa Societ─â╚Ťii nu corespund realit─â╚Ťii, dar datele reale stau la dispozi╚Ťia Societ─â╚Ťii, aceasta din urm─â rectific─â singur─â datele personale.
    Societatea informeaz─â persoana vizat─â despre rectific─ârile efectuate, precum ╚Öi toate entit─â╚Ťile care au primit anterior datele respective ├«n scopul gestion─ârii lor.Informarea poate fi omis─â, dac─â ÔÇö av├ónd ├«n vedere scopul gestion─ârii datelor ÔÇö nu sunt lezate prin rectificare interesele legitime ale persoanei vizate. VII.3. ╚śtergere ╚Öi blocare, reclama╚Ťii

├Än ceea ce prive╚Öte ╚Ötergerea sau blocarea datelor personale, precum ╚Öi reclama╚Ťiile legate de gestionarea datelor, trebuie aplicate prevederile Legii privind protec╚Ťia datelor, articolele 13-35.

VIII. Alte prevederi
Societatea nu ├«╚Öi asum─â nicio responsabilitate pentru corectitudinea datelor furnizate de vizitatorii paginilor web sau de c─âtre Clien╚Ťi.

Home